blog yang masih mencari identiti sendiri. tuan punya blog ni kemungkinan pembunuh bersiri.. =.='

December 31, 2010

2010! be good to me please :)

Selamat tahun baru 2011.yay! yay! Azam yang memang tak tercapai dan masih terkapai-kapai (mungkin aku pendek) pada 2010  akan dilanjutkan ke 2011. Hope everything goes well..bertambah matang adalah mesti untuk tahun baru..so, everything that happen last year, I'll take it as a lesson..no offense! saya bukan seorang pendendam. jadi kepada pesalah juvenil yang memang harus dihukum rejam sampai mati atau aku tanam kau hidup-hidup celah ketiak anney kadawaleyy dey dey atau aku langgar pakai hummer bapak kau tu telah saya maafkan dengan ikhlasnya. no heart feelings lah senang cite! You made me who I am today.(senyuman gigi penuh) Juga kepada pengamal seks tegar yang telah membuat jantung gwa terkeluar dek kerana bahasa kejantanan lu tu, gwa tak layan derr. Jadi, hope 2011 akan datang diperjodohkan dengan jodoh-jodoh gigi putih yang baik belaka kerana itu antara azam tak tercapai 2010. Dan semoga aku makin putih (azam setiap tahun yang tak pernah tercapai)..still gigih berazam walaupun..*menangis* So, selamat tinggal 2010..2011 come to mama bebeh..!!




p/s: lupe! bukan hanya memaafkan orang..jadi dengan rase sedar diri yang teramat saya pon mintak maaf for everything kepada anda semua. no offense ok :)).

No comments:

Post a Comment

cakap !